I want pulse

Dagen idag började med att jag och Amanda vart lite ledsna för att vi inte hade något att göra, det slutade sen med att vi och Issa fick dra oss upp till Hantverk, ja hör och häpna. Vi fick montera isär ett hus där som vi ska ha på Alla Barnens Dag. Huset var faktiskt riktigt stor så jag måste ju få lov att säga att vi var duktiga som kunde få ner dedär utan folkets hjälp. Eller ja, viss liten hjälp fick vi ju men det var ytterst lite! Sist men inte minst så skulle vi ju även ta ner allt virke en trappa ner och varje gång man gick ner där i trappan så lyckades man ju möta något som sa "vad starka ni är!", ironi? Haaaahaaaa.... I vilket fall så gick vi därifrån helt slut. Jag kan helt ärligt inte förstå hur de som går på den linjen överlever sina skoldagar. Det var sjukt överdrivet varmt där uppe och ändå sprang alla runt i tjocktröjor?

Nog om min "dagans stolthet". För övrigt så var dagen tråkigt och onödig. Jag och Carro "redovisade" våran egna religion och sen efter det så hade vi en föreläsning som var lika tråkig som resten av alla föreläsningar vi får höra på. Tråkigt nog.. Men nåja.

Vill ni veta en rolig sak? Jag har bockat för ett arbete från min "att göra lista" idag! Träningsrapporten som ska vara inne imorgon, den tog kanske 5-10 minuter. Värt att vänta in i det sista med den? Nej. Nu är det bara jävligt viktigt att jag kommer igång med mitt jävla tal till Svenskan IMORGON. Jag måste komma igång och helst även bli klar men det får vi se hur det blir med det..

Förövrigt så vill jag ha Fredag. Då sticker jag och Amanda, tillsammans med Amandas lillasyster? till Västerås och glor lite i affärer och så, får väl se om jag tar med mig något hem eller inte, det visar sig. Men i vilket fall så kommer min översöta pojkvän att åka till Västerås då så vi kan åka med honom hem till Norberg sen, sen blir han kvar hos mig till typ Söndagmorgon. Mys :)

Men nej, nu ska jag nog ta och tvätta bort mitt smink, skönt ;D


Ännu en bild från studentfesten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0