Full rulle!

Blev förfest hos Pernilla igår tillsammans med lite folk. Inget stort gäng utan bara ett litet så alla kunde prata med alla och självfallet blev det en hel del skratt pga bilder och diskussioner, haha ojoj säger jag bara!

Vid tio begav vi oss mot GM där vi umgicks, dansade och bara hade lite lagom kul. Vid tolv kom Hassle och hans band fram och tjejerna skrek, ja, dom flesta i alla fall. Okej han är bra, men nå måtta får det väl vara? ;)

Under kvällen så sa Sebbe att Maddis ska firas idag. Eller ja, hon ska ha fest i alla fall. Så istället för att åka till honom på måndag så åker jag till honom idag. Ska väl bara packa klart och se till att jag har allt med mig, blir ju trots allt borta en vecka ungefär. Men ja, ska väl kila nu då sen uppdaterar jag när jag har lust/tid. Tid finns det säkerligen massor av eftersom att han jobbar men ändå..


Dancefloor.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: Tackar, grattis till er:D haha, snart firar ni 3-års förlovning, det går extremt snabbt:P

2010-11-15 @ 12:40:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: anna

Tänka sig att man fyllt arton men inte invigt krogen ännu;)

2010-11-16 @ 14:55:15
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0