Fight for this love

Jag och mor pös iväg till Avesta. Dom skulle ha färg till deras skrivare här hemma så jag följde med henne dit. Det roliga var ju dock att typ ingen hade färg som passade våran skrivare, vilket var lite dåligt. Men sista stället vi kollade på, ja där fanns det! Vilken tur man kan ha.

Men ja, min pojk är en sträng pojke så han säger att jag måste köra bil. Gör jag inte det så får jag inte komma till honom i helgen. Too bad eftersom att vi firar ett år på söndag. Höhöhö - tur är väl att han bara säger saker som dessa för mitt eget bästa.

Förresten så har jag skickat ett sms till min jobbis. Jag förvarnade honom även om att, om han inte svarar på detta sms så ringer jag honom imorgon. Ännu inget svar.. blir till att ringa imorgon. Hoppas bara att det inte hänt någonting, vore förjävligt att bli tvungen att byta. Han var så bra. Plus att det bara skulle vara så krångligt.

Anledningen till att jag inte ringde direkt var nog mest för att det känns som om jag ringer och stör om han jobbar? Men nu har jag i alla fall varnat honom så. Och ja, mitt sms vart levererat. Så det är ju fördelen med sms istället för mejl, då vet jag i alla fall om dom skickats eller ej. Frågan är nu bara varför han inte svarar mig. Håller tummarna på att han svarar när jag ringer. Snäääälla..

Men jaja, nu ska jag vänta på att bror min kommer upp en sväng. Mamma hade hitta gamla grejer som var hans och jag tror han vill se dom. För den delen så lär jag se till att säga "Hej tjockis" innan han säger "Hej fetto". Men men, han skulle komma om ett tag så han och det kan ju vara hur länge som helst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0