Finely Friday.

Elin väntar på ett inlägg så här kommer det. Om det blir kul det vet jag visserligen inte, haha.

Som skrivet i rubriken, idag är det fredag. Är det inte för underbart? Dock kommer ju helgen bara flyga iväg för min del eftersom att fredagen i stortsätt liksom är över snart och imorgon blir det party och sen är det ju redan söndag igen? Nåja, alla helgen kan ju inte vara långa och händelselösa.

Vad ska ni hitta på i helgen? :)

Sebbe och Matte ligger här i soffan bakom och glor på.. kan ni gissa? Dom är killar och det går på 6:an? I vilket fall så var dom nyss ute och gick en sväng, eller ja, dom gick upp till godisbutiken eftersom att dom ville leta på några presenter till Robin och Hansson - som ska firas imorgon. Dom kom i alla fall hem med två grejer så dom hittade väl antagligen något.

Men nej, nu har jag uppdaterat nog. Nu måste jag tänka ut vad jag ska ha för kläder på mig imorgon så jag kan packa ner allt som ska med + att jag ska måla om mina naglar. Är inte snyggt med halva utan nagellack och halva utan.

Förresten så kollar dom på Bajs-Simpson om ni inte kom på det själva.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jocke har samma humör när det gäller mat xD Jag tar alltid över när han gör pannkakor :P



Jag läser allt imorgon, för nu ska jag sova <3<3

2011-04-01 @ 22:42:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Jag förstod att det var Simpson direkt... och det är verligen skit dåligt :P



Väntar på nästa inlägg :D:D <3<3<3

2011-04-02 @ 22:58:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0