How soon is now?

Tjena morsen!

Är bara hemma på lunch just nu så blir bara ett litet snabbt inlägg. Ett bevis på att jag lever liksom.

I vilket fall så hade jag väl kanske inte så mycket att skriva om men jag kan ju i alla fall berätta att jag:

1. kommer att skriva mer när jag kommer hem. (antar jag, haha)
2. kommer att städa en maaaassa imorgon på dagen då älsk jobbar.
3. kommer skippa bloggen mestadels hela söndagen (tror jag) då jag och Sebbe åker till hans föräldrar på lördagkväll och sen vidare till Arboga på söndagmorgon (åker självfallet förbi här hemma och kollar till så missarna har mat och vatten och allt sånt)

Så nu vet ni lite om hur det kommer se ut här i helgen. Ni kanske undrar vad som händer i Arboga, enkelt svar - årets första Rallycross!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0