Grattis!

Goddag allesammans, ett tag sen jag skrev nu, igen.

I fredags så stack vi hem till Sebbes föräldrar eftersom att Sebbe skulle mecka lite med Rallycrossbilen + att han skulle åka lite cross. Så så blev det, vi åkte hemåt igen vid åtta.

Igår så var vi bara hemma. Tvättade och gick lite på torget. Vi var och köpte present till svärmor och efter det tog vi faktisk en lunch ute - första gången vi gjorede det sen vi flyttade hit, haha! Jag har gjort det med Amanda en gång men inte med min kära sambo. Men nu har vi gjort det också ;)

Efter det så stack vi upp till djuraffären för att köpa sånt där medel som man ska ha där man vill att katterna ska klösa, funkar det? Inte än så länge.. dom håller sig till kartongbiten i hallen. Efter det blir det till att handla en massa mat! Kan ju säga att det behövdes.

En annan sak som hände igår var ju att en vän gifte sig! Så ett stort grattis till Emelie och Kim! :)

Men men, nu ska vi nog börja göra oss redo här hemma, ta upp lite tvätt från troktummlaren och sen bege oss mot Sebbe föräldrar eftersom att svärmor fyller år idag, GRATTIS! ♥


Sebbe ♥

Sebbe och Robin


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vad mysigt :D



Jag har blivit seg med min blogg evve.... Det är irriterande att inte kunna skriva allt man vill :P<3

2011-08-14 @ 20:03:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Hoppas på det :D <3

2011-08-14 @ 20:27:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket vännen! Saknar dig <3

2011-08-17 @ 18:10:00
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0