Måndag

Goddag!

Kan ju bara börja med att påpeka att jag helt glömt att berätta hur det gått för kusinen i rallycrossen (han kör ju visserligen mest SM och försöker inte prestera så bra i Svealandscupen utan kör mest bara för att!) (och sen vet jag ju att typ inte ett öga läser denna blogg i intresse för rallycrossen men ändå...)

I vilket fall så hamnade han på 3:e plats i A-finalen.

Kan också påpeka att bror min inte fått igång sin bil ännu och det är därför det bara kommit uppdateringar om hur det går för Sebbe. John kommer troligtvis köra nu i Strängnäs och två veckor.

Vem bryr sig säg? Höhö

I alla fall så blev resten av helgen inte speciellt speciell. Jag och sambon stack in på Willys innan vi kom hem i lördags så vi kunde köpa gottis, planerade alltså att ha filmkväll. Riktigt så blev det visserligen inte eftersom att vi kollade på Fångarna på fortet istället, men ändå. Sen var vi så trötta så vi la oss typ efter det. Halv tio!

Söndagen fick bli en tvätt och städdag. Eller ja, tvätta och sen medans jag städade så fick Sebbe gå och panta  och handla lite småsaker. Bl.a. så fick han köpa strössel i min önskan för att jag skulle kunna baka. Fick nämligen lust att baka mockarutor/kärleksmums/allt-vad-dom-nu-kallas så så fick det bli! :)

Idag då? Ja idag så har jag jobbat. 8-15 och vi har även haft A & L på besök eftersom att det var dags för J att börja praktisera! Mycket väl passande att hon kom precis nu kan jag ju säga, guuu vad skönt att slippa sköta all packning själv - går så mycket enklare och snabbare när man är två! :)

Efter jobbet vandrade jag till AF för att skriva under mitt papper (som tydligen snart inte kommer behövas längre, utan nu räcker det med min underskrift - så skönt!) och efter det gick jag hem och satte mig här, intressant? ;)


Allt för idag. Vill skriva så mycket men har inget att skriva, haha!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag håller på och bakar mockarutor/kärleksmums/allt-vad-dom-nu-kallas just nu :D



Kakan står i ugnen så jag sitter bara och väntar på att den ska bli klar ;) <3

2011-08-29 @ 19:52:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja, och jag älskar hennes små kommentarer xD<3

2011-08-29 @ 20:42:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Själv så tänker jag inte moffa i mig något, utan jag sparar dom till min söta älskling ;) <3

2011-08-29 @ 20:54:30
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag bryr mig om att John ska köra i Strängnäs ;) Haha!

Gott med kärleksmums!! :)

2011-08-29 @ 22:02:44
URL: http://devilheart.bloggo.nu
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Haha, din lilla tjockis :D <3<3

2011-08-30 @ 10:53:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

SV: Nej tyvärr så kan jag inte komma, ska bort då :( Hade mer än gärna kommit annars! :)

2011-08-31 @ 00:36:13
URL: http://devilheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0