Jag ber om ursäkt!

Dag 9 – Någonting jag oroar mig för.
Jag oroar mig väl inte för någonting speciellt egentligen. Just nu känns allt rättså lugnt :)

Dag 10– En bild på ett ställe jag vart på.


Dag 11 – Mitt drömbröllop.
Åh, detta är väl lite svårt. Jag har en sambo som egentligen inte vill gifta sig, kanske ändrar han sig, men ändå blir det lite svårt att sätta tankarna på hur jag vill ha det då. Men det blir nog något lagom, släkt, närmaste vännen/vännerna och en fin klänning, höhö.

Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.



Ja vad ska jag säga? Min blogg är död. I vilket fall, alla julklappar är klara, en kvar till Sebbe att slå in, men annars så.. om jag inte ska köpa något till lillkusinen då, men det får vi se :)

Men jag måste få lov att säga att det är skönt att ha de klart i alla fall, är ju trots allt exakt två veckor kvar idag. Ska bli mys med jul, julskinka och janson och allt annat gott!

Nåja. Idag har jag och älsk vart över till svärföräldrarna, umgåts lite och ätit mat. Men nu är vi hemma och Sebbe ligger framför Family Guy......... Blir nog att kolla Jumping the Broom sen, kanske. Är hyrfilm från Lovefilm så den finns ju hemma så länge jag vill ha den hemma ;)

Men nej. Nu ska jag kila. Baysvays.



Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Om din blogg är död vad är då min? :P haha <3

2011-12-11 @ 21:10:31
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Var bli ni på jul? Med oss? :)

2011-12-12 @ 22:08:41
URL: http://DevilHeart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0