Cute ♥

Igår var jag som jag nämnde igår, ensam här hemma. Pojkvännen var alltså hem till sina föräldrar och till sina vänner. Eller ja, till Robin kanske jag ska säga med tanke på att han åkte dit för att åka cross med honom.

Vid sju började jag i alla fall bli otålig och frågade om han inte skulle komma snart? Jo men visst, så skulle han precis åka hem. Men han var söt min älskling - visst han lämnade mig ensam hela dagen, men han kom hem med en bukett rosor till mig och det jämnade ut allting. Jag tyckte det var riktigt sött faktiskt! ♥ Min älskade.

Idag så har inte ett smack hänt. Nej jag skojar inte. Vi har legat inne hela dagen. Glott på tv. Gosat med katterna. Ja allt sådant som man gör när man helt enkelt inte har något annat att göra. Men har varit rätt skönt ändå med tanke på att jag inte är helt pigg. Inte blivit värre än snuva och halsont dock, skönt det! :)



Fin färg tyckte jag också! Lite annorlunda mot röd som man oftast får, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0