Just the way you are

Idag, om någon timmer eller så, då kommer Elin. Jag längtar! Visserligen har jag inte den blekaste om vad vi ska hitta på, men det har vi ju typ aldrig innan vi ses, vi hittar på något vart efter vi vill, typ så?

Nåja, var väl bara det jag tänkte säga. Kanske inte blir så mycket update när hon är här liksom, haha. Men nej, nu ska jag logga in på på testblogg för att försöka knapa på någon ny design till Elin eftersom att hon bett om en, för läääängesen! Jag hade liksom typ glömt, dumt av mig..


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: nej men skitnice ändå :D

spelar inte så stor roll hur frågorna är, det är kul ändå :D

kommer nog upp idag eller i morgon eller sådär :)

2011-02-26 @ 13:19:52
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0