Snart helg..

Tjena morsen!

Vart aldrig någon tid till att skriva här igår då jag jobbade ända till halv sex, var bara hem och fixa käk innan jag sen satt framför tv:n till sängdags. Sjukt skönt var det att lägga sig i sängen efter hela dagen på jobbet eftersom att vi bar upp runt 90 kartonger igår, känns lite på vissa ställen av kroppen idag. Dock inte alls lika mycket som jag trodde att det skulle göra, som tur är!

Idag vart det till å sticka iväg och köpa hem massa mat, kan ju säga att det behövdes eftersom att både kyl och frys var snustomt! Inte någon mat ALLS hade vi, jag skoja inte ;p Så nu är det fullt igen, himmla skönt! För det om pengarna bara flyger iväg, men men.

Imorgon blir det jobb kl 10 igen. Vet inte om jag kanske jobbar till 16 då också men det får vi se. Troligtvis så blir det väl så.

På lördag kommer även Sebbes föräldrar hit, det ska bli trevligt! Kanske så blir det även så mina föräldrar kommer det beror lite på om dom har ork att åka med tanke på att dom ska åka hur långt som helst imorgon för att dom ska skjutsa bror som ska hämta sin bil. Den vill jag förövrigt se, men men..

Nej, ovärda grejer jag skriver om. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0