Snart..

Nu är det så att jag precis försökte få upp dag 3 i utmaningen men varje gång jag skulle ladda upp bilden så blev det "sidan kan inte visas", jag får helt enkelt försöka senare igen :)

Vaknade till inatt och då låg båda katterna i sängen. Skönt att se att Maya också kommit upp med tanke på att hon har krage, kanske skulle det bli svårt att hoppa upp i våran monster säng med en krage på? Men nej, hon hade varit duktig och lyckats! Hon börjar vänja sig vid den nu, som tur är.. det står ju trots allt att dom ska ha krage i 5-7 dagar om dom ska ha sådana. Lite synd om henne är det dock eftersom att det blir lite svårare och äta och dricka, men vi har löst det så gott det går.

Nåja, jobbet är slut för idag. Dagarna går fort, vilket är skönt. Idag har jag en dag helt för mig själv också eftersom att Sebbe åkte hem till sina päron vid nio imorse, ja han skulle mecka och åka cross. Kan ju vara kul för honom att få göra något också, för min helg sysselsättning är ju Elin - som kommer hit imorgon, kuuuul! Hihi.

En sak har dock slagit mig nu på tal om Sebbe imorgon är det våran 17:e månad tillsammans, det betyder att vi om en månad firar 1½ år, vilket i mina ögon är lite speciellt ellerhur? Ja, men vad ska jag ge honom? Nästa månad kring detta datum vet jag inte om jag kommer ha lika bra med pengar om jag har idag, så frågan är om jag ska försöka komma på något nu idag eller ja, närmaste veckan och köpa något så jag har det hemma? Men frågan är ju som sagt VAD ska han få? Det är helt omöjligt att komma på.. Elin kanske kan hjälpa mig att tänka lite imorgon, haha!

Men nej, nu ska jag nog ta och runda av här. Gör ett försök att lägga in dag nr 3 efter detta inlägg. Kommer det inget så får ni se senare. Men först:


söta Maya ♥

Anledningen till att bara Maya har krage är för att Burken har låtit bli att slicka på magen. Dom sa när vi hämtade att vi fick hålla koll. Dom brukade dock inte slicka, men om dom skulle börja så fick man åka in och köpa en krage. Så när vi varit hemma i kanske fem minuter fick Sebbe åka iväg och köpa en till Maya. Han köpte visserligen två så vi skulle ha utifall att Burken också skulle börja, men ändå.

Den gröna färgen på örat kommer snart att gå bort, den är där för att dom även fick en tattuering med ett nr OM dom skulle komma ut på villovägar :)


Kommentarer
Postat av: Tove

SV: absolut ! jag har redan skickat iväg en fråga om tröja ! Sen om den kom fram eller så de är en annan sak.. dom datan dummar sig hela tiden. Ska ut en snabbis i stallet, ha d !

2011-02-25 @ 18:55:50
URL: http://tovebackmansfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0