Besök!

Idag kom brodern(John) förbi på besök. Kollade hur allt såg ut, drack lite kaffe och missarna myste i hans knä. Det var trevlans.

Han var snäll och lyckades få fram lite fler kanaler här hemma också. Haha ja, för innan hade vi bara 2:an, 4:an och 6:an. Nu har vi 1:an, 2:an, Svt24, Kunskapskanalen, 4:an och 6:an, inte så jävla funny direkt men ändå. Lär kolla upp dedär sen så jag vet vad vi egentligen SKA ha för kanaler, inte direkt roliga kanaler vi har nu. Det positiva med att ha så få är ju dock att man aldrig får problem med att ett bra program krockar med ett annat bra program på en annan kanal ;)

Nåja. Har väl inte så mycket att skriva just nu. Jag sitter mest bara och håller tummarna för att det kommer bli en lugn natt inatt - utan skrik och utan tjafs. Alldeles för obehagligt för min del!

Aja som sagt, har ju inget att skriva så det är väl lika bra att runda av nu då. Lär väl snart krypa ner i sängen ändåså.

Kommentarer
Postat av: John

Missade detta inlägg tidigare. Men tack själv för titten. Kanske tittar förbi igen när de är dags att åka till Västerås och hämta min Kamera igen :)



Antagligen kommer jag inte leta fram nå mer kalaler åt er dock :)

2011-01-25 @ 06:42:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0