New in

Goddag goddag!

Vad har jag gjort sen sist? Hm, inte mycket.

Måndag; Städa lite. Ni vet, damsuga, torka golv, damma och damsuga lite extra (t.ex "bokhyllan" som vi har.. mmmm den är svart!) och sen vet jag inte, jo en cheesecake gjorde jag också, men massa hallon. Mumma! Fast den är slut nu :(

Innan dagen var slut, ja typ halv tolv på kvällen så kom jag på ideén att beställa kläder. Eller rättare sagt så kollade jag efter något jag behöver - ett tublinne eller en tubtopp eller vad man nu kallar det. Kollade på GinaTricot och på H&M men hittade inget. Slutade med att jag beställde tre linnen från Gina istället. Tre olika dock. Imorse hade jag fått mail om att de var skickade. Får se när det kommer, skulle ta 2-3 dagar. Antagligen så har vi åkt hemifrån på måndag så jag hoppas innerligt att jag får dom på fredag! Vill ju gärna ha dom med mig liksom + att jag inte vet hur länge de ligger kvar på posten om de inte kommer hem hit (troligtvis inte).

Tisdag; Ja igår kan jag inte säga att jag gjorde något speciellt alls. Hade tvätttid så ja, jag tvättade. Vilket behövdes. Fick knappt plats med grejerna i maskinen. Eller ja, inte den ljusa tvätten i alla fall. Var även tvungen att tvätta hallmattan eftersom att någon dum kisse hade pissat på den sist vi kom hem, liksom hallå - ska inte dom vara rumsrena vid det här laget? Haha. Tydligen inte för det stank kattpiss ut tvättkorgen när jag tömde den också.. snacka om att jag tröttnar på våra katter ibland....  Gissar dock på att det är Burken.

Idag då? Ja idag så har jag inte heller gjort såå mycket. Kollat lite på tv, diskat, damsugit efter att någon hade ner en lampa i golvet - ja det var ju självklart glas också, duschat och tillslut begav jag mig ut på stan i hopp om att hitta ett tublinne. Började med JC, men där fanns det inget kul. Sen vidare till H&M där jag trot eller ej hittade ett! Så jag köpte med mig ett sånt + två par trosor. Ångrar lite att jag inte köpte ett till linne nu men det fanns bara en färg i min storlek så kanske inte sååå kul? Haha.

Efter H&M gick jag vidare till Åhlens. Där köpte jag tre nagellack, lite somriga sådär och sen även en plånbok! Kan ju säga att det var på tiden, haha. Börjar bli drygt med plåtetui eftersom att det inte ens går att ha pengar i den utan bara kort, började till och med bli för trångt för kort nu.

Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder.

Kan ju först visa vad Maya gör när sambon är i duschen...


Jo, myser med hans kalsonger!

 
Mintgrön - nr 116, 50kr
Neonrosa - nr 034, 25kr 
Babyblå - nr 246, 25kr


Den blå på.


Plånbok, 129kr


Linne - ljusljusrosa/hudfärgat/beige? hahah, 49.50kr
Trosa, 59.50kr
Trosa, 59.50kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0