Minnen

Igår tog folket i den här staden studenten. Även uppsala så två fina Maddelenor tog sin efterlängtade student igår, grattis till dom! :)

I vilket fall som helst. Stod och glodde lite när dom åkte runt med sina traktorer/lastbilar. Guuud vad man längtade tillbaka! Kände glädjen i kroppen så man hade lust att hoppa och sjunga i takt med studenterna. Vilken lycka!

Just då var man lite ledsen för att man redan hade tagit studenten, just då hade men hellre vart med och gjort det igår. Jag har många gånger sagt att självklart är studenten något som bara ska ske en gång. Men när man stod där så ville jag gärna gör det igen! Så kände vi nog alla när vi stod där i dörren till Scoop och kollade. En av Maddelenorna jobbar ju lite på Scoop :)

Det jag vill komma till just nu är nog, lyckostar! Hoppas alla hade en lite amazing dag igår, som jag hade för snart ett år sen! Vilka minnen. Dom kommer nog alltid att finnas kvar inom mig ♥

 



Champangefrukost + skriva i varandras mössor


I klassrummet, få betyg och gråta lite.


Springa ut på balgongen. Vilken nervositet, vilken känsla!


Springa ut och säga hej till släkt och familj.




Åka runt och tjoa en massa.


Möta upp familjen än en gång och bege sig hemåt.




Förfest.



Och sen krogen resten av natten ;)
Åh vilken dag ♥

Sist men inte minst, den bästa studentpresenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0