Svar:

Här kommer ett litet svar till Amanda eftersom att hon tagit bort sin blogg, dum! (om det nu är min vän amanda och ingen annan, haha!)

amanda om Helg:
vad vare för fel på trappan? :P
vart ska n flytta då? :)

Svar: Enkelt, felet var att trappan fanns liksom, haha. När man får leverans på typ 400 kartonger så vill man inte bära alla upp för trappan, speciellt inte när vissa är så otympliga (stora och megatunga) att man knappt orkar bära dom en meter ;) Vi ska flytta till en lokal som ligger lite längre ut mot motorvägen :) Svårt att förklara..

Midsommar igår blev hemma hos Jessica och Niklas i deras hus. Myste med deras ena misse lite snabbt också, super söt, ville typ stjäla den! Bortsett från mys med katt blev det brännboll, grill och några grabbar stod och sköt iväg golfbollar ;) haha.

Blev kvar där ett tag innan vi tillslut cyklade hemåt och stannade till och kollade vad Robin och Maddis gjorde. Men efter ett tag blev det kallt så vi cyklade hem, runt tjugo i två eller något var vi hemma tror jag. Trevlans :)

NI GLÖMMER VÄL INTE!? RÖSTA!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jo det är ganska dyrt... Jag köpte 10 bilder och det kostade 1700 något och så bjöd jag in 10 personer och då fick jag en bild :)

Så det är ju inte billigt. Men en roligt grej, man måste ju skämma bort sig ibland ;)



Jag har bjudit in dig :)

SHOOLA <3<3

2011-06-25 @ 20:07:26
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Själv så gick man och la sig klockan 05:00... Jag är lite seg idag :/ <3

2011-06-25 @ 20:10:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: amanda

haha , ja det är jag amanda din vän ;)

men nu hänger jag inte med, är det jobbet som ska flytta eller är det du och sebbe? haha.



När har du ledigt i sommar? om du har ngn ledghet vill säga :)

2011-06-25 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0