Helg!

Tjena mors!

Ska jag vara ärlig nu så är mitt svar ang. utebliven update igår - jag orkade inte.

Idag har jag suttit med returer. Inte alls mycket kvar nu! Skönt. Skönast av allt? Idag var min sista praktikdag! På måndag går jag dit och då är det inte längre en praktik utan ett jobb! Åh vad jag har det bra ibland!

Egentligen har jag inte mycket ork att uppdatera nu heller. Ville bara skriva av mig lite glädje. När Sebbe kommer hem från sina päron (han har varit hemma och åkt cross hela dagen) så ska vi fara över till Västerås ganska så direkt. Ska lämna dit rallycrossbilen - orka åka och hämta den imorgon på morgonen liksom? - och även besikta bilen så att det är gjort. Skönt att slippa det imorgon på morgonen också. Sen när vi har gjort det så åker vi självfallet hem hit igen, vet dock inte om det händer något speciellt då. Jag är faktiskt trött.

Så imorgon, blir kanske inte mycket uppdatering då. Ev. någon på kvällen eller något från mobilen. Men hoppas inte på för mycket. Ställ in er på att det inte kommer upp något, för troligtvis blir det ju så.

Nåja, nu måste jag äta något. Jag är ganska dålig på det känner jag, bye!


John i den vita, Sebbe i den blåa.
Starten på träningen från Aboga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0