Det stör mig lite..

För er som följer Big Brother så kanske detta inlägg blir lite lättare att hänga med i. Så ni vet, haha.

Hur som helt, ni alla vet vem Marcelo är och hans lilla Annica. Som min rubrik lyder så är det lite grejer jag stör mig på. Man ser ju och hör ju tydligt att Marcelo är lite svår, alltså förstå mig rätt där, men hans prat gör att allt blir så på något sett.. svårt att tro på.

I början har jag känt lite att fine, han kanske ÄR kär - eller förälskad kanske man säger såhär tidigt i början - bara att han liksom är för kaxig för att kunna visa det riktigt? Förstår ni? Att han liksom vill mena allt han säger men ändå låter extremt osäker på det han säger.

Att dom ska vara förlovade och, som Annica säger, prata om framtiden och sen så bryr han sig knappt om henne? Det liksom funkar inte i mina ögon.

Bara förklara lite; Annica hade tydligen fått dragkedjan på en kudde i ögat och det var hans fel (fattade det jag som) men han kan inte fråga om det gick bra eller något utan han ligger kvar i sängen medans hon går iväg.. är det inte liite dumt? Ja, kanske en dum sak att påpeka men jag tycker det är taskigt och dåligt. Som Annica även nämnde i bikten så är han tydligen alltid kass på att säga förlåt eller bara bry sig om hur det gick om han råkar slå henne eller något.

Bara en fråga, vem skulle vid den här korta tiden med honom välja att leva sitt liv med honom? Fine, man kan inte styra om man skulle falla för den lite tomhjärnade människan. Men ändå..

Sen kan jag kanske påpeka också att jag ju inte har någon aning om det här faktiskt är sant, det vi ser kan ju förvrängas hur som, det är inget jag har någon koll på. Men ändå, jag stör mig, på det VI får se.

Men hur som helst. Igår åkte vi iväg till Stockholm efter jobbet. Vi har bott på hotel med jobbet och bara haft det bra. Men även om vi knappt gjort någonting under tiden vi var där så kom jag hem tröttare än tröttast, det är väl ganska konstigt?


Min huvudrätt som kanske inte ser så god ut, men det var den
Friterad kycklig och ris, sen var det som ni ser sallad och sås till. Mums!
Sen valde jag även Friterad ananas med glass till efterätt, ännu mer mums!


Spaaa!


Kommentarer
Postat av: pauliina

Jag måste bara påpeka att jag stör mig nå fruktansvärt på det så kallade förhållandet mellan Annica och Marcelo. Marcelo har säkerligen en mutter lös och Annica är mer blåst än någon. Först är allt bra, sen inte, sen bra igen, sen inte. Oj. Finns mycket och säga om dem, negativt.

2012-04-20 @ 21:24:04
URL: http://pauliinak.blogspot.com
Postat av: Elin - Designar bloggar

Kolla in mina tävlinar, vinn en design & veckans blogg! :)

2012-04-21 @ 22:59:54
URL: http://kimidori.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Hehe jaa, det är riktigt riktigt roligt att vi har bestämt varenda liten mm i huset. Det känns ibland lite som en dröm. Ni kommer säkert hitta ett hus som passar er perfekt! :)



Vi har ingen speciell budget, så billigt som möjligt är mottot haha.

(Han är 27 år)



Tycker det är riktigt kul att du följer min blogg, och att du kommenterar hehe. Får jag fråga hur du hittade hit!? :)



Kram Sandra



2012-04-23 @ 17:01:37
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

De kommer bild och beskrivning osv när jag orkar ta tag i det :p

2012-04-23 @ 19:35:00
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Håller med dig om det där förhållandet... Förstår mig inte på

Dom! Hur det ska hålla mellan dom när dom kommer ut har jag inte riktigt förstått!



<3

2012-04-23 @ 23:08:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Svea

Vara med i veckans blogg? :)

http://maviedesvea.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2012-04-24 @ 07:18:01
URL: http://maviedesvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0