Extreme home makeover

Är det någon mer än jag som typ alltid gråter till Extreme home makeover? Tårarna lyckas alltid pressa sig fram..

Om ni inte kollar på det just nu så borde ni. Familjen dom hjälper är någon alla borde prata med, alla som sms:ar bakom ratten när de kör bil. De förlorade sin dotter på det viset, nu åker dom runt och pratar om det på skolar och visar upp bilen som dottern körde när hon kraschade.. hemskt..

Men över till någon roligare. Jag tänkte bjussa på lite bilder på vad jag köpte idag på Jysk :)


Nya gardiner till sovrummet
Svarta: 70kr/2st
Vita med "prickar": 85kr/2st


Nya gardiner till vardagsrummet
Lila är dom om ni inte ser det ;): 70kr/st



Och favoriten, nytt duschdraperi
100kr



Men nej. Nu ska jag fortsätta kolla på tv, kanske lite sims också, vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Kollade på samma :P haha

2012-02-05 @ 20:30:46
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: fanny ahlm

allt bra ? :)

2012-02-06 @ 17:37:36
URL: http://fannyyahlm.blogg.se/
Postat av: John

Jag brukar också gråta till det :)



Snyggt draperi för övrigt!

2012-02-08 @ 07:35:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0