Jag vet nåt som inte du vet

Goddagens!

Toppen som jag skrev om sist, ja den kunde man "ställa sig i kö på". Med andra ord, om plagget kommer in i min storlek, så får jag ett mejl. Det var ju smart :) Fast jag tror inte att det kommer komma in, men ändå ;) Får tänka positivt då, jag spar pengar ;)

Jag beställde i alla fall hem ett par byxor idag, jeans med "mamma-mud", så får se om dom blir bra eller inte. Vill ju kunna gå runt i någorlunda snygga kläder och inte bara byxor från jobbet som är mjuka och sköna för magen. Hihi.

En annan sak, kolla dessa söton!



Det är denna tjej som gör dessa, alltså kan man beställa utav henne (i vilken färg man nu känner för utav dessa). Tyckte dom var riktigt söta så jag bestämde mig för att lägga en liten beställning på ett par :) Inte för att bebis kommer behöva skor, men det är trots allt vinter när h*n kommer och då kan ju dessa värma de små fossingarna!

En annan mysig sak är att våran barnvagn har kommit ♥ Fast än är det ju ett tag kvar tills bebis kommer så den får stå kvar hos Barnens Hus tills det blir lite närmare. Vill inte ha den här hemma så katterna hårar/river sönder den innan vi ens hinner använda den + att vi har faktiskt inte SÅ mycket plats här hemma, haha. Men mysigt ändå att den är klar att hämta nu :)

Men nej. Nu ska jag svara pandan på FB sen blir det nog, kanske.. lite sims innan älsk hör av sig om att han är påväg hem och det är dags för mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0