Man brister i gråt av det han skrev för länge länge sedan

Kollade in hårddisken idag, där alla bilder och dyligt ligger och där ligger även alla "kärleksdikter"/ långa texter som jag skrivit till bl.a Sebbe (har även till vänner och småförälskelser som fanns innan Sebbe, haha.. Men nu till själva grejen. I textmappen med namnet S.K (Sebbes initialer alltså) så låg det massa dokument och däribland ett med namnet "av baby".

Vad tror ni att jag fann där?

Jo, lite sms som Sebbe tidiare skrivit som jag helt enkelt bestämt mig för att skriva upp och spara! Är det inte för underbart? Kan ju berätta att det första sms:et var det som skrevs då vi kom överrens om att 26:e var vårat datum, alltså närmare tre år sedan!

Vilken lycka det var att läsa dom få jag hade skrivit upp. Jag brast i gråt redan vi första sms:et.. vilken pojkvän jag har och vilken pojkvän jag hade redan då! Kan inte sluta känna lyckan för alla ord han gett mig.

Ett smakprov på ett av de korta;

Åh jag älskar dej. Skulle fan inte släppa dej för allt i världen <3


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Naaw, va gulluga ni är! :)

2012-06-06 @ 20:47:21
URL: http://DevilHeart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0