Mum & Dad

Sitter hemma hos mor och far nu. Fick bli att köra hit från Enköping, blev lite race i rondeller och så påvägen, ja än så länge så är det inte tryggt att varken åka med eller i närheten av mig när jag kör! Så ni vet ;)

Sitter just nu här med mamma i tv-rummet med fotbollen på tv:n, är inte så intresserad då jag själv tycker det kan vara ganska tråkigt med fotboll, stor plan, massa gubbar som springer fram och tillbaka, fram och tillbaka, efter en liten boll.. suck. Men men, nu tittar jag hur som :)

Och så försöker jag ha en social pojkvän över sms, men det är inte så lätt, höhö. Fast han kanske sover nu, blir väl en rätt så tidig morgon för dom imorgon eftersom att han ska vara mekaniker till Bromark som ska köra SM i Rallycross, får hålla tummarna att allt går bra :)

Men nej. Nu har jag väl inte mycket mer att bjussa på. Får se vad morgondagen har att bjuda på. See ya!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja klart han ska ha tigrar ;) De är min lilla prins ju :D

Svar: Haha ja det är bra! :)
Evelina Fahlström

2012-06-19 @ 11:48:37
URL: http://ekattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0