Ett grattis igen!

I fredags skrev jag att jag skulle städa och tvätta och det gjorde jag. När Sebbe kom hem från jobbet så stack vi och handlade och sen spenderade vi någon timme på balkongen eftersom att det var så soligt och skönt!

På lördagen så for vi hem till Sebbes föräldrar. Mot kvällen så åkte vi även över till en vän och grillade och hade det trevligt :) Och därför så sov vi även kvar hos Sebbes föräldrar och åkte inte hem förrän efter de goda våfflorna hos svärisarna, hihi.

Det var våran helg det!

MEN! Igår(sönda) - vet inte exakta tiden, men det är väl inte så noga för er del - så kom det tillökning i en familj. Inte min kära bästas familj dock (den ungen är fortfarande envis) men hos Robin och Maddis. Där kom det ut en liten (okej egentligen var hon inte liten, 4180g!) flicka som fick namet Melissa, så ett stort grattis till dom! Underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Oh, så roligt med bebisar :D

Hur långt gick hon över? För visst gick hon över :P



Min bebis är visst lika jäkla envis som jag om inte värre :/ Hoppas jag får en lätt förlossning för det tycker jag att jag är värd :)

2012-03-26 @ 19:47:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0