Duktig?

På något sätt känner jag mig så stolt över mig själv. Jag får i alla fall en liten sån känsla inom mig ibland. Bara sådär, poff.
 
Kortfattat liksom;
* 2009 träffar jag Sebbe
* December 2010 flyttar vi från alla - till eget
* Februari 2011 får jag en praktik genom Arbetsförmedligen
* I maj slutar den och jag börjar jobba 60%
* 2012 har jobbet växt (och växer) så då ökas jag till 80%
* Helt plötsligt får vi ett plus på stickan
* Då inser jag att ja, jag måste göra som Sebbe alltid "tjatat om" ta ett körkort - kör en intensivkurs och vips. Kan ibland inte fatta än idag att jag faktiskt HAR ett körkort, även om jag kör fram och tillbaka till jobbet varje dag
* Jag köper mig en helt egen bil, som även är relativt ny för att vara "förstabil"
* Jobbet växer fortfarande och jag jobbar idag 100%
* Nu har vi flyttat från våran 2a till ett radhus med 4rok
* Bebis kommer snart
 
Gasch, mitt liv flyter ju faktiskt på ganska bra ;)

På tal om jobb, i helgen kommer House of Lola stå på Underbara barn mässan i Älvsjö. Är det någon som ska dit och är insatta i detta så står dom i monter C06:29 :)

Nu börjar det bli dags för mat i magen skulle jag tro. Höres!

Bättre bild på älskade vagnen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Fan vad snygg! Är det en 2012?

Svar: Ja det ska det vara, 2013 har väl precis kommit ut tror jag så ja, 2012 :) Tack!
Evelina Fahlström

2012-10-12 @ 23:11:38
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0