Back to normal

Skruttbebis ligger just nu och sover en skvätt. Sebbe är tillbaka på jobbet och det betyder att jag kanske också kan komma igång med att skriva lite här inne igen.
 
Sen sist så har jag haft min finaste vän Elin på besök TVÅ gånger - på en och samma vecka till och med! Helt lovely, hihi.
 
Men istället för att skriva en massa om föregående dagar så bjuder jag på lite bilder istället :)
 
Från i lördags när Elin var på besök med kottarna och Jocke. Här har vi finaste Molly :)
Bilden är tagen av Molly, duktig flicka ;)
Och dom två tagna av Elin ;)
Och så tagen av Molly igen!
Denna är tagen tidigare idag :) Upp och stå hela tiden jämt och ständigt är vad som gäller nu för tiden.
 
Bjuder på lite instagram-bilder också!
 
Hade Amanda på besök några dagar ju och då bakade vi, vinbärskaka och rabarberpaj!
 
Emil mumsar glass efter en runda med äventyrsgolf (innan vi skiljdes från Amanda)
Min snyggaste ♥
Emil var glas medans pappa, farbror och farfar åker rutschkana på Berkingebadet.
Tog en dagstripp med Eckerölinjen tillsammans med Sebbes familj (inte hans storebror dock)
Krocketmatch med Sebbe, utklassning? Nej men inte alls...
Busen som kröp in i badrummet och satte sig och plaskade duschvatten medans pappan duschade ;)
Igår åkte vi och hälsade på Robin och Maddis och Melissa och täffade då nyaste tillskottet Kevin. Såååå liten, men ändå ytepytte större än vad Emil var när han föddes, inte så troligt känns det som nu. Men men, vikten ljuger väl inte ;)
Nej, nu ska jag se om jag kan ta och baka lite innan Emil vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0