Sämst

Jag är rätt kass på att skriva här, jag vet. Varför? Antagligen mest för att min finaste sambo, pappan, är hemma nu :)
 
Hur som helst. Inget speciellt har väl hänt sen sist. Några julklappar har inhandlats, julmat har inhandlats, idag har det städats och även satts upp en gran, joho! Vi tog en sväng in till stan också och köpte oss ett par bingolotter då jag kände för lite uppesittarkväll såhär i väntan på morgondagen. Håller ni tummarna åt oss? ;)
 
Jag vet ju redan nu att vi inte vinner något, kanske som sist då, max! 100kr alltså.. Men men, kul ändå :)
 
Just nu sitter jag här och försöker att få till några juliga naglar. Eller okej, just precis just nu skriver jag ju här, i väntan på att första lagret ska torka.
 
Men hur som helst. Nu vet ni att jag lever och mer skrivande blir det nog inte förrän efter julen som är imorgon. Det vet ni väl va? Haha..
 
Bjuder på lite av det senaste från Instagram så länge :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0