Lillhjärtat sover just nu i vagnen sen kanske en timme tillbaka, trött? Ja tydligen. Alltså han sover i vagnen här inne, inte så att han står ute och sover, haha..
 
Underbara bebis, fastän du inte ens är bebis bebis längre... ♥
 
Tack vare min världsbästa älskling så kunde jag också köpa en del av kläderna jag önskade (okej han sa jag kunde köpa alla, men nej, jag fick dåligt samvete) Fina älskling ♥
 
Dessa kläder blev det i alla fall;
 
Ett linne i färgen Coral (har ett svart och ljusrosa ockås ;))
 
En cardie som passar perfekt utanpå coral-linnet! Hihi
 
Ååh så min favorit, hur skööön som helst! Ljuscoral, färgen är inte riktigt rätt på bild
 
Även en "kavaj" i marinblå, lovely!
 
Sist men inte minst denna goding, denna får jag dock inte än med tanke på att den redan tagit slut, så den kommer under vecka 8-9.
 
Ja, längtar till våren nu så man kan springa runt lite extra glad i dessa fina och supersköna plagg. Den nedersta funkar ju perfekt som en vårig jacka också så det är ju kanon + att resten av de färglada fina kläderna måste visas och inte döljas under en tjock vinterjacka.. pju.. Men snart så!
 
Jag är hur som helst huuur nöjd som helst :) Min Sebastian är bäst och jag älskar honom mest (även om han inte handlar åt mig!!)

Kommentarer
Postat av: linneah

eve nej nej nej, icke korallrosa och randig marinblå ihop! not good :(

2013-02-06 @ 17:00:48
URL: http://linneahs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0