Första poolbadet!

Nu har jag haft Amanda på besök onsdag till fredag. Vi har glott Fast and the furious 6, kört kasst beerpong med Sebbe, haft snabb besök av grannparet, kört äventyrsgolf och avslutade allt med en liten minivandring i hamnen igår innan vi sa hejdå.
 
Efter det åkte jag och min lilla familj hem till Sebbes föräldrar och umgicks lite innan jag runt 22-23 åkte hemåt själv med Emil eftersom att Sebbe ändå skulle dit idag för att se på Småstadsliv med lite folk.
 
Hur som helst, sist jag skrev nämnde jag aldrig att vi köpt våran första pool till Emil i tisdags, han tog sig ett dopp så fort vi kom hem såklart!
 
 
 
Och här har vi Emil idag. Stora pojke, vart tar tiden vägen?!

Kommentarer
Postat av: amanda

biiiiiileeeeen ;D

2013-07-27 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0