Semester

Jag längtar så tills imorgonkväll. Då kommer Sebbe hem från jobbet och har äntligen sin semester. Han skulle egentligen haft det denna vecka också, men eftersom att det var mycket på jobbet just nu så blev det att jobba en extra vecka.
 
Tråkigt tycker jag och Emil, men imorgon börjar våra tre veckor tillsammans.
 
Vi kommer börja med att åka till Norrtälje på lördag då det är "raggarträff" där (att jag aldrig kommer på vad det egentligen heter...). Kommer troligtvis åka dit i nya bilen så länge den går igenom besiktningen felfritt imorgon, hoppas hoppas :)
 
Och nästa vecka åker vi iväg till Motala och folkracefestivalen som blivit våran lilla årliga semester. I år följer Emil med för andra året, fast utanför magen och faktiskt får vara med och uppleva saker och ting istället. Jag hoppas han kommer uppskatta campinglivet lika bra som jag, då jag är uppväxt med att alltid åka iväg och campa med husvagn under sommaren, love it!
 
Hur som helst. Ville bara skriva av mig om att jag längtar tills vi har pappan i huset hemma, älskade Sebastian, du är allt för oss ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att någon går in och kikar lite ibland i alla fall :) jag brukar iaf kika in här och kika lite då och då :)

2013-07-13 @ 02:14:01
URL: http://WhiiteCrystal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0