Lite nytt

Igår fick Emil en skvätt välling innan han skulle sova, men eftersom att vi hade helt fel napp på flaskan (för litet hål) så gick det inte alls så han blev bara arg, men han fick i sig lite och sen gav jag honom ersättning istället. Men trots det så sov han till halv åtta imorse och somnade om.. Somnade om jag med då och tänkte att han såklart skulle vakna vid nio-tio som vanligt.
 
Kan ni gissa när jag vaknade? Halv tolv!? Liksom hallå.. var tvungen å kolla så han andades där bredvid mig och ja, det gjorde han. Fick lov att väcka honom, tröttbuse!
 
När han fått lite gröt och jag fått i mig frukost så tog vi oss en tripp över till Västerås i hopp om att hitta en keps (ska det vara så jävla svårt????) och lite nya dregglisar.
 
Någon keps fann jag inte, de går tydligen åt - nej menar du? Men detta följde med hem;
 
 
Och här sitter han nu och vill inte alls sova ;) Men ska göra ett nytt försök nu, hihi.

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

vadå söta skor :O <3

Svar: Ja visst var dom :D Köpta på Kappahl! Fanns vita också men inte i rätt strl.. Dock var dehär också stora men vaffan ;)
Evelina Fahlström

2013-05-21 @ 22:46:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0