Tomt

Våran lillkorv är fortfarande sjuk här hemma. Tror dock det börjar gå åt det bättre nu, hostan har lugnat sig lite idag under dagen i alla fall :)
 
Hur som helst så är det därför det blir lite tomt här. Oftast när han väl sover så vill han gärna sova i min famn så då skippar jag att skriva blogg. Men just nu sover han i sin säng i alla fall, får se hur länge det varar inatt.
 
Just nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel och så fort det är slut ska jag släng mig själv i sängen också. Jag känner verkligen av under dagarna, att Emil sovit i våran säng - speciellt nu när han sover så oroligt och gärna ligger på mig.
 
Men jag ska väl inte klaga, man kan ju ha det värre ;)
 
Nej, nu börjar Paradiset igen så hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Sv. Gick inte att svara på min sida men tack :) dock inte ett dugg kul nu men de kommer nog.. Ja jag blev sjukt ledsen å besviken på läkarn just att jag inte kan äta å är vrålhungrig.. Lägger snart in mig själv på dropp :(

Svar: Nej jag förstår att det måste vara sjukt jobbigt :( Men jag håller mina tummar för att det vänder snart <3
Evelina Fahlström

2013-11-28 @ 16:22:30
URL: http://ekattis.blogg.se
Postat av: Emelie

Tro mig, man kan ha det värre ;) haha!

Svar: Hihi, förlåt - men tänkte lite på er när jag skrev det (a)
Evelina Fahlström

2013-11-28 @ 19:41:10
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0