Bort

Som jag skrev igår funderade jag på att åka med familjen (alltså min mamma, pappa och bröder + en vän) till Jönköping. Så blir det och just nu sitter jag och väntar på att de ska komma förbi och plocka upp mig och Emil innan vi sen rullar neråt i landet :)
 
Emil ligger och sover, hade velat ha honom vaken tills dom kom så han kunde sova i bilen, men förhoppningsvis så somnar han om i bilen sen. Ja, alltså det gick inte att ha honom vaken, way to tired!
 
Men nej, nu ska jag se så allt är nedpackat och vänta in folket ;)
 
Gammal bild på mig och bror John.
 
 
 
UPDATE: Skulle ju meddela att det inte blir något bloggande i helgen som ni kanske förstår ;)

Kommentarer
Postat av: Elin :) 21 år och mamma till två små busungar <3

Då får du berätta om helgen imorgon :D Puss på dig min bästa <3

2013-09-15 @ 21:48:25
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: John

Snygg bild :)

Svar: Haha ja men visst! ;)
Evelina Fahlström

2013-09-19 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0