Min kärlek ♥

Ibland förundras jag av att jag fortfarande sitter här. Alltså att jag lever just det liv som jag gör.
 
2009-08-23
"Jag är glad jag. Även om mycket har hänt den senaste tiden så ler jag idag. Hihi. Ni anar inte hur bra det känns idag. Det är fan underbart. Men vad vet jag, det kanske bara är idag. Men det tror inte jag. Går bara framåt :)

Jag ville bara berätta det, hihi."
 
Snart på pricken fem år sedan som jag skrev detta i min blogg. Då helt ovetande om vad framtiden faktiskt skulle visa. I ett lyckorus som i min hjärna just då lika gärna kunde ha varit en förvirring efter att nyligen blivit dumpad. Men dagarna gick och med tiden insåg jag själv att mina känslor inte gick att styra över.
 
Och en månad därefter så var han min. Killen som jag på något vis fortfarande inte förstår hur han kunde vilja ha just mig. Av alla snygga, roliga, extremt mycket bättre - så valde han mig. Trots att jag inte ens bodde i närheten utav honom för fem öre.
 
Jag är så sjukt lycklig åt vilka vägar mitt liv har valt. Att jag just nu sitter med en buffande busbebis i magen, en ring på mitt finger och dessutom även en stor pojke som går på förskolan! Det är helt sinnessjukt. Men ändå så underbart.
 
För allt i världen skulle jag aldrig byta ut denna människa, även om jag vissa stunder verkligen funderar vad som finns innanför hans pannben så kan jag inte låta bli att dras allt mer till honom, än idag. Trots att snart fem år har gått så är han det bästa som hänt mig och i mina ögon blir han bara bättre och bättre för varje dag som går, för allt som han gör för mig och för allt som han varje dag ger mig.
 
Det finns ingen människa i världen som jag hellre skulle ha vid min sida än just du Sebastian. Att dela resten av mitt liv med just dig är en självklarhet för mig och jag hoppas innerligt att du känner detsamma. Jag älskar dig så oerhört extremt jävla mycket så att jag inte ens kan sätta ord på det. Dag in, dag ut så kommer du alltid att vara min andra hälft som jag bara måste ha vid min sida. Aldrig utan dig mitt hjärta, du är allt och lite till och det kommer du att förbli. ♥
 
I think i've walked too close to love
And now i'm falling in

The first time that i looked into your eyes

Kommentarer
Postat av: Evy

Vad kul att de går så bra för dig ! Glad för din skull.
Tror mig ha sett att ett till litet knyte är på gång?
Vet man kön? :-) vad tänker ni kring namn?:-)

2014-08-27 @ 10:31:38
Postat av: Elin :) 22 år och mamma till två busungar! <3

Klart han ville ha just dig!
Du är helt underbar på alla sätt och vis. Han har gjort det bästa valet!

Du är bäst glöm aldrig bort det :) <3

Svar: Tack finaste bästaste du! <3<3
Evelina Fahlström

2014-09-11 @ 23:41:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0