Alla hjärtans dag.

Ja, alla lär ju veta vad det är för dag idag? Haha.
 
Som vanligt så lyckas ju jag alltid vara ganska fattig eller som idag, extramt fattig så jag har inte kunna köpt något alls till mina fina pojkar.
 
Men jag har i alla fall bakat en smulpaj med hallon i som vi ska äta senare när min käre bror John även kommer på besök. Så det får bli min gåva till min bror, min fästman och min son helt enkelt. Bara hoppas på att den är god också ;) ♥
 
Annars har inget speciellt hunnit hända idag. Sebbe var tvungen att åka till Uppsala på lite jobb men han är påväg hem igen nu så snart får Emil busa lite med pappsen också. Men nej, nu ska jag nog gå och hämta posten om inte min bror kommer vilken sekund som helst. Får skicka ett sms och höra :)
 
Förra årets alla ♥-ans dag så skrattade Emil (ljudligt alltså) för första gången. Gud så fort tiden går!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0