Innan och efter

 
Sitter just nu och väntar på att min käre mor och ena brodern ska komma förbi och Emil ligger och sussar så att han orkar busa med dom sen ;)
 
Men ja, jag tänkte bjuda på lite ordentliga före och efterbilder på vårat hem då lite småsaker har gjorts om, nej, inte renoverats utan bara möblerats om eller ny möbler liksom. Har väl lagt in någon snabb mobilbild men nu tog jag tag i det idag och använda kameran, pluspoäng till mig!

VARDAGSRUMMET INNAN


VARDAGSRUMMET EFTER
 
Inom någon tid i vårat liv så ska självfallet resten av de svarta hyllorna ut och bytas mot vitt. Men vem vet, kanske blir det först den dagen vi flyttar till hus, det återstår att se ;)

SOVRUMMET INNAN
 
SOVRUMMET EFTER

EMILS RUM INNAN

EMILS RUM EFTER


TREDJE SOVRUMMET INNAN


TREDJE SOVRUMMET EFTER
Det har blivit ett gym! Haha!
Hm, det var nog allt :)
 
Har jag förresten helt missat att skriva här vad Emil gjorde i söndags? Jag satte honom på pottan efter middagen och efter en liten stund så både kissade och bajsade han på pottan! Stolt mamma, tjoho! :)
 
Tyvärr har det inte hänt någon mer gång sen dess, men ändå, haha.

Men nej, nu ska jag passa på att läsa lite andra bloggar här innan besöket kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0