Tråkmånsar

Ni som läser här inne är ena riktiga tråkmånsar! Jag ser ju att det är folk som läser, men INGEN kommenterar ju något? Haha.. Ja, kanske för att jag inte skriver så mycket kul, men ändå. Nästan så jag borde tvinga ALLA som läser detta att skriva "jag har läst" bara för att!
 
Korvis ligger och sover en sväng just nu och om ett tag, kanske en timme eller så, så kommer John förbi en snabbis och hälsar på. Skoj med lite besök, haha.
 
Förövrigt så är jag SÅ sugen på att flytta till ett hus nu igen. Kollar titt som tätt om det kommit ut något kul (fastän jag vet att vi inte har råd ännu..) men som tur är så har jag inte fastnat för något än. Men jag längtar efter att få ha något eget, något som vi får göra precis vad vi vill med.
 
Men jag får stå ut ett tag till. Några år eller så...
 
Liten mage.
Liten Emil.

Kommentarer
Postat av: kattis

Jag läser hundra gånger om dagen men igenom blogg appen har jag dig som favorit å då går de inte att kommentera :/ eller? ;)

Svar: Hmm, bra fråga? Får kolla upp det ;) haha!
Evelina Fahlström

2014-02-25 @ 20:36:48
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Jag har läst ;)

Svar: Haha tack snygging! ;) <3
Evelina Fahlström

2014-02-25 @ 20:49:47
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Postat av: John

Läser alltid :)

Svar: Bra :D Du måste ju hålla koll på vad som händer med lillskrutten ;)
Evelina Fahlström

2014-02-26 @ 14:35:06
Postat av: Emelie

Du vet att jag läser ;)

Svar: Tur för dig <3
Evelina Fahlström

2014-02-26 @ 20:22:21
URL: http://Emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: amanda

jag läser ju! :-D♥

Svar: Bra där :D <3
Evelina Fahlström

2014-02-26 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0