Hemma

Vi blev hemma idag. Emil var sig inte riktigt lik igår kväll så jag misstänker att han på ett eller annat sätt påverkas utav prickarna så jag bestämde att vi skulle prova vara hemma.
 
Han satt nämligen bara i soffan/min famn från att vi kom hem till att vi gick och la oss. Han åt ingen mat utan fick istället hälla i sig lite nyponsoppa och senare somnade han av sig själv på soffan. Med andra ord, inte som han brukar ;)
 
Imorse när Sebbe gick upp (runt fem) då vaknade Emil ledsen och bara grät. Gav en Alvedon och strax efter slappnade han av och sov vidare.
 
Idag under dagen har han dock varit ganska sig själv ändå. Spenderat lite tid på golvet eller busandes i soffan. Men jag tror ändå vi ska vara hemma den här veckan då det inte känns så bra att lämna iväg en bus som faktiskt inte är helt frisk. Men vi får se, känns ju inge bra att ha honom hemma såhär i början på förskolan heller. Men det är väl som det är.
 
Men nej, nu börjar det bli dags för mat så måste kila!

Kommentarer
Postat av: Elin :) 22 år och mamma till två busungar! <3

Stackare! Hoppas han kommer lindrigt undan.<3

Åk och köp kylande kräm på apoteket till honom(den lindrar kliandet), den gör så att prickarna torkar snabbare också :)
<3<3

Svar: Ja jag får kolla på det sen :D
Evelina Fahlström

2014-05-15 @ 22:13:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Pauliina

Får nog försöka undvika de negativa, som du säger, de är våra barn.

2014-05-16 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0