Inskolning dag 2

Dag två har också gått bra. Tänker inte skriva detaljerat vad som hänt, med tanke på att det var ungefär detsamma som igår ;) Dock tänker jag rätta mig själv då jag idag läste att jag skrivit att han åt "även lunch och middag där" nej, han åt inte sin middag där, han åt MELLIS, men ni kanske förstod? ;)
 
I övrigt har hans näsa redan börjat rinna så det tog ju inte många dagar, haha! Men vi får hålla tummarna att han får hålla sig frisk ett tag i alla fall så att han kan få hinna komma in lite i förskole-rutinen innan han måste vara hemma igen. Men det återstår att se.
 
Nu bjuder jag på två bilder från igår istället, han saknade visst sin pappa då med ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0