Kass på det här!

Nu börjar min fina vän Amanda klaga på att det aldrig kommer upp inlägg här, så jag slänger in ett litet ett nu i alla fall.
 
Sen sist har det hänt en del. Våran Maya har kommit hem, eller rättare sagt så hämtade Sebbe hem henne efter att jag fick sms från en som hade sett henne. Hon var bara här i närheten så frågan är varför hon inte kommit hem? Väl hemma var hon nöjd med all mat och kärlek och jag ville hålla henne inne resten av livet, dock ville hon annat så vi släppte ut henne och därefter kom hon in om nätterna som vanligt.
 
Men nu? Ja nu är det andra natten hon inte kommer in igen så vi får väl se...
 
Jag och Sebbe har firat in vårat femte år tillsammans. Vi firade det med att skaffa barnvakt, gå ut och äta och därefter gå på bio. Mellan mat och bio råkade det hamna dötid på typ tre timmar, så vi fick lov att gå runt i Uppsala och bara vara. Vilket var underbart såklart! Välbehövligt :)
 
Annars då? Inte mycket egentligen. Dagarna rullar på, bebis buffas - inte lika sparkig längre dock utan mer bökande, tryckande osv. Börjar bli lite trångt kan jag tänka, haha. Imorgon är det dags för nytt besök hos barnmorskan också :)
 
Men nej, nu bjussar jag på en bild från 34+0 (i lördags) och ska sen gå och sova. God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0