Så var ännu en helg över

Ja, timmarna rullar förbi och snart är denna söndag och även då denna helg över.
 
Som ni vet så skulle Amanda komma hit. Och det gjorde hon, vi glodde lite film, käkade onyttigt, köpte lampa på McDonalds (Ja okej, hon jag köpte av jobbade på donken, hon kom ut på rasten. Men jag frågade i alla fall om vi kunde ta den i drive in, hon skrattade bara och sa att jag nog fick komma på rasten istället - men det hade ju varit lite kul ;))
 
Hur som helst så åkte hon hem på lördagseftermiddagen och när Sebbe kom hem drog vi igång dum och dummare 2 tills melodifestivalen började. Sen fortsatte jag att kolla på filmen efteråt, Sebbe hade somnat på soffan ;)
 
Annars då? Idag kom prästen förbi och snackade lite om dopet. Bara två veckor kvar nu sen är det dags :) Men innan det ser jag fram emot nästa helg! Då ska vi till Elin med familj igen, tjoho! Och vet ni vad som händer då? Nej det vet ni inte... jag ska få göra fiiiina naglar till dopet :D Wiho!
 
Men nej, nu ska jag runda av. Ge Ellie (som sover på soffan just nu) lite mat innan vi hoppar i säng. Godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, vi måste ses snart igen! Saknar er lite grann faktiskt!

Svar: Hihi men åh! :D Du får höra av dig när lillan piggat på sig så får vi ta och ses igen :)
Evelina Fahlström

2015-02-22 @ 23:35:18
URL: http://lifeisadream.bloggplatsen.se
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Snart är det helg igen :D Jag har nämligen bestämt att veckan ska gå fort så vi ses snart :D <3 <3

Svar: Ja jag tycker också att den måste ta och gå fort :D Men du ser, snart är ju även denna tisdag förbi och då betyder det att det är onsdag, alltså snart helt :D :D <3
Evelina Fahlström

2015-02-24 @ 10:54:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0