11 månader!

Idag blir våran lilla skrota 11 månader. En månad kvar till ett års-dagen och än mindre för våran stora pojke som fyller tre. Gud vad tiden springer iväg.
 
Idag medans Emil var på dagis så åkte jag och Ellie in till Enköping för lite nödvändig handling. Vi passade även på att svänga förbi jobbet eftersom att jag inte varit där på evigheter! Och det märkte jag ju så fort jag kom innanför dörren. Ingenting var sig likt! En hel drös nya ansikten, utbyggnad av lagerlokalen plus att kundtjänsten hade fått flyttat till en helt egen lokal längre bort i byggnaden. Helt SJUKT vad det företaget har växt (och växer) sen jag började jobba där 2011. Återstår att se hur allt ser ut när jag kommer tillbaka för att jobba sen ;)
 
Annars har ingenting speciellt hänt. En vanlig lekdag här hemma och det har gått som vanligt. Glada miner, ledsna miner, bråk och kramar. Haha, syskon..
 
Men vet ni vad? Imorgon fyller min älskling, min andra halva 25år! ♥
 
Tack till alla också, ni som "röstat" på ryggsäck. Nästan alla röster har hamnat på Fjärilen och det är den jag har tänkt på mest själv också. Så troligtvis blir det en sån hon ska få. Men ja, nu fyller hon snart år och sen är det jul och jag tror faktiskt att jag väntar lite med att köpa den så inte någon annan köpt en ryggsäck åt henne också :)
 
Lillan från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0