Nytt och en sjukling

Nu har de sista paketet trillat ner i postlådan (eller okej, en avi i alla fall - paketet fick jag allt hämta på Ica Maxi). Plus på det så smet jag och Ellie över till Västerås medans Emil var på dagis och då fick jag såklart med mig lite nytt hem igen, hihi.
 
Tråkigt nog fick vi hem en Emil med 39graders feber så han har nu slocknat här på soffan och Ellie sover uppe i sin säng. Blev ju lugnt och skönt, men jag hoppas febern går ner för Emil.
 
Blev först och främst ett nytt skalset då hans jacka (som han redan haft två säsonger nu) börjar bli lite för liten ;)
Och Eftersom Kappahl har 3 för 2 på barnkläder så tog jag en body till Ellie också. Sen en mössa från H&M.
 
Och i paketet låg denna jacka till Ellie! Och en jacka till mig, men den orkade jag inte fota. Från H&M.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0