Juni

Och så var vi redan inne i Juni. Dagarna på något sätt bara flyger iväg.
 
Förra helgen så åkte jag och barnen till Norberg på lördagen, medans Sebbe åkte till sina föräldrar för att pyssla det sista med pontiacen. Jag och barnen började med att möta upp John i hans garage så han äntligen fick byta ut mitt punkterade däck, sen åkte vi hem till mamma och pappa och spenderade resten av dagen där. Emil åkte tyvärr på feber och somnade skönt i morbrors famn.
 
Sen på söndagen åkte vi över till Sebbes föräldrar för att Sebbe skulle fixa lite med bromsarna på min bil. Barnen fick lite nya kläder från farmor som hade varit på Gekås också, så snällt så :)
 
Sen blev det VAB för mig i måndags och i tisdags. Så nu har både Emil OCH Ellie haft feber, hosta och varit snoriga. Men nu har vi varit tillbaka i rutinerna i alla fall tre dagar, innan vi nu har hoppat in på lite långhelg.
 
Just nu sitter jag vaken själv här hemma, barnen sover sött och Sebbe är iväg på sommar middag med jobbet.
 
Förresten, igår sålde Sebbe även iväg den kära Pontiacen, så just nu står vi helt utan "raggarbil" som Emil så fint säger.. tomt i garaget fick vi ju i alla fall ;)
 
Men nej. Nu ska jag njuta av tystnaden (bortsett från en tv och en torktumlare då, haha) medans jag kan.
 
Hejdå finbilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0