EN VECKA KVAR!

Idag har vi en ynka liten vecka kvar tills vi har nycklarna i handen. Nycklarna till vårat hus. Helt sjukt. Jag tror vi började på ca 140dagar, och nu är vi på 7. Åh!
 
Hur som helst. Emil kom iväg till förskolan. Igår och idag. Så idag hade dom haft lite skärtorsdagsmys. Dom hade blivit bjuden över på en annan aveldning där dom hade fått popcorn och glass och så hade dom fått glass till efterrätt också, hihi. Antar att Emil var nöjd och glad över det ;) Men medans han var på förskolan idag så hoppade jag in i bilen med Ellie och åkte och köpte lite påskägg och lite gott att lägga i. Nu ligger ägget dock gömt så inte Emil ska se det redan idag, haha.
 
Annars då? Nu har vi liksom en lång helg framför oss, tillsammans med pappan i huset. Imorgon blir det att fara över till svärföräldrarna på påskmat tillsammans med Sebbes bror och sambo. Sen på lördag blir det nog ganska lugnt? Kanske en tripp till någon affär för att hitta present till Eddie, för på söndag så ska vi åka till Elin och Jocke för att fina Elin (fyllde år igår) och Eddie (fyller år på söndag) och sen sover vi troligtvis kvar där. Så blir full rulle hela helgen.
 
Sen blir det bara två arbetsdagar för Sebbe nästa vecka och sen tar han ut föräldradagar för Emil på torsdag och fredag. Och ja, Emil har påsklov nästa vecka. Så jag sa det till honom idag, nästa gång du lämnas på förskolan så måste vi åka bil!
 
Men nej, nu babblar jag bara på om en massa onödigt. Så nu ska jag ta och glo runt lite här på datan innan Ellie vaknar och innan Sebbe snart kommer hem också :) Emil sitter här bredvid och kollar på paddan, måste ta det lugnt och tyst nu när Ellie sover, för hon sover så extremt dåligt nu när hon är snorig stackarn..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0