Förskoleplats!

Idag fick vi äntligen ett mejl om att vi fått erbjudande om förskoleplats till Ellie i början på maj. Så nu har jag bekräftat den och det känns så skönt att ha det klart! Nu vet vi liksom att jag kommer att kunna börja jobba direkt och det vill man ju gärna veta nu när vi köpt hus och allt.
 
Nu är det bara invänta att Emil får sin plats där ute sen i till augusti också (håll tummarna!) Till att börja med kommer jag att få pendla hit till Hummelsta, men det är smällar man får ta och det får gå helt enkelt, mycket annat till val har vi tyvärr inte.
 
Men så kommer man till det där med att börja på förskolan då. En hel del saker behöver inhandlas till lillfian. Men det får vi ta lite närmare så man har lite bättre koll på vad hon ska ha för storlek på allt :)
 
Men nej, nu ska jag runda av här och ta och väcka Ellie (taskigt jag vet nu när hon är sjuk, men igår sov hon mer eller mindre hela dagen och fick därför svårt att sova på kvällen) och ta fram lite mellis.
 
Igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att är klart med en dagisplats

2016-03-15 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0