Fullt upp hela helgen.

Ni vet kanske redan hur våran helgplan såg ut? Var ju påskmiddag på fredagen, hemmadag på lördagen, kalas på söndagen - sova kvar till månadagen och sen hem.
 
Men, det blev inte riktigt så. Allt blev som planerat, bortsett från att vi redan på lördagen hoppade in i bilen och åkte över till Eskilstuna. Så det blev alltså att sova borta två nätter. Vilket ju såklart var väldigt skönt kan jag tycka eftersom att vi nu helt plötsligt bara har två små ynka dagar kvar tills vi får nycklarna i handen!
 
Hur som helst, helgen blev bra. Barnen fick lite rubbad sömn men vi fick njuta av extrem vårsol och barnen fick leka ute tills alla kläder var överdrivet smutsiga, haha. (Kanske mest var Emil och Eddie det handlade om på den fronten, men ändå ;))
 
Annars då? Sebbe är på jobbet idag, dag 1 av 2. Och jag har sysselsatt mig med att tvätta lite, städa lite, packa lite och mer packa blir det om en liten stund och även lite mera tvätta. Bara göra klart så mycket det bara går nu inför flytten i helgen :)

Men nej, nu bjuder jag på lite bilder från helgen istället:
 
1. Utebus i torsdags. 2. Påskmiddag i fredags. 3. Påskäggsöppning i lördags.
4. Utebus i lördags. 5. "Grattis Eddie" i söndags ;) 6. Ellie i solen igår måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0