Packning

Ellie fortsätter att vara sjuk. Så just nu ligger hon och sover, vilket känns skönt då hon hostat mest hela natten så hur mycket ordentlig sömn får man då egentligen? Ja, typ ingen alls. Så det är bra att hon får sova lite nu, så får vi hoppas att hon snart blir pigg och glad igen.
 
Igår började jag hur som helst nedpackningen här hemma. Började med att damma av och packa ner alla Sebbes pokaler och idag har jag tagit lite saker från köket som inte kommer att användas. Jag tar lite åt gången så att jag får dra ut lite på det, annars har jag ju helt plötsligt packat allt som går att packa - vad ska jag då göra liksom? ;) haha.
 
Sen sitter jag och kikar runt på fina tapeter som jag skulle kunna tänka mig att ha som fondväggar i barnens rum, fastän vi inte ens ska göra om dom rummen just nu - men så småningom kanske och då är det ju alltid kul att få kolla lite, hihi. Finns ju så mycket fint!
 
Men nej, nu ska jag nog också vila lite på soffan för jag är också lite trött efter Ellies hostnatt. Jag behövde aldrig gå in till henne, men man känner ju ändå att man visst inte har fått sova ostört..
 

Från förra veckan och från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0