Regnkläder

Detta med regnkläder alltså. Jag kollar ju runt för att hitta något som Ellie ska få tills hon börjar på förskolan (och ja, annars också såklart ;)) men frågan är bara vad man ska köpa?
 
Just nu är jag inne på tre olika alternativ:
 
 

Först ut har vi dessa från Lager157. De kostar 150kr per del så dessa blir därför billigaste alternativet, frågan är bara om det håller måttet då också?
 
Sen har vi Kappahl. 249kr per del och blir därmed dyraste alternativet. Jag vet i alla fall att kappahl's skalkläder, fodrade regnset och vinteroveraller funkat alldeles utmärkt för oss hittills.
Sist ut har vi ett alternativ från XXL. Det är didriksons på just dessa och priset för hela setet hamnar på 399kr. Alltså alldeles mitt emellan. Just didriksons har man ju hört bra om så där borde ju i alla fall kvalitén vara bara.
 
Så, Alt. 1 = 300kr
Alt. 2 = 498kr
Alt. 3 = 399kr
 
Så frågan kvarstår, vilka ska man välja? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Både alternativ 2 & 3 har barn på min avdelning och de vekar fungera bra 👍

Svar: Ja det är dom jag är mest inne på också ;) Haha.. men bra då vet jag att båda är bra i alla fall :D
Evelina Fahlström

2016-03-09 @ 21:31:55
Postat av: Emelie

Jag hade utan tvekan tagit didriksons! 👍

Svar: Misstänkte det, har ju sett att era busar lever rövare i just didriksons! Dyrare, men kanske helt enkelt värt det :) I detta fall är dom ju visserligen inte dyrast då, men annars :D
Evelina Fahlström

2016-03-09 @ 21:34:23
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Nina Karlsson

Didriksons är det bästa vi testat hittills :) å då har Alice suttit i typ 2dm djupa vattenpölar i dom utan att det läckt in nåt. Plus att dom är väldigt hållbara. Så jag kommer nog fortsätta med samma märke å rekommenderar dom absolut :)

Svar: Åh okej, lutar nog faktiskt åt dom nu, hihi :) Tack!
Evelina Fahlström

2016-03-10 @ 20:19:33
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Xxl har ett super bra kit nu med regnkläder (tror dom var fodrade) för 499 kronor (kostar normalt 699). Blir lite mycket pengar kanske, men såg verkligen helt suveräna ut!

Svar: Jasså, okej. Ja nu är det bara ofodrat jag är ute efter dock, hihi :)
Evelina Fahlström

2016-03-22 @ 06:52:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0