17/11 -07!

halloo, igentligen äre 18:e idag, för klockan är efter 00 men det är sak samma.
igår (16:e), så var jag med mor, far &bror å tittade efter födelsedagspresent
till min andra bror, som fyller år på måndag! vi ska imorrn (18:e) ner å gratta
honom, för vi kan inte på måndag. men sak samma, idag har jag nördat här
hela dagen, vilket inte är såå himmlans ovanligt, right? ja precis! menmen,
idag så förlovade elin &jocke sig. över tre år tillsammans! :D GRATTIS! :D<3
men nästa fredag, då kommer elin hit! :D &vi ska leka med annirene nån dag
då också, känns kanon trevligt! <3 sen på lördagen så ska vi iväg å fira min
älskade lilla kusin som fyller hela 5 år! :D det ska också bli trevligt, men men.
nu ska jag nog ta å gå å sova. efter mina 100 stups som jag börjat göra varje kväll.

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Tiina

(svar på din superfina kommentar) Bara varannan vecka? :P Hahah Jomenvisst annars kan det ju verka misstänkt :)

2007-11-18 @ 11:21:16
URL: http://qvistmartina.webblogg.se
Postat av: John

100 om dagen, de är bra de. Jag gör bara typ 65.. sen en vecka tillbaka kanske.

2007-11-20 @ 18:58:10
URL: http://www.jonta.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0