20/11 -07!

grattis till natta &nicke som idag fyller år! :Djaja, idag har fan 
inte ett  skit hänt. först så hade vi engelska, prov, vilket nog inte
gick så bra, för jag kom inte ihåg orden, men  jag får ju skylla
mig helt själv.  resten av lektionen tittade jag på film med resten
av klassen. sen såhade vi matte &den lektioen ägnades åt kort-
spel. haha, jävla nördklass! xD men men. vi slutade i alla fall en
timme tidigade &då åt vi. sen kollade jag, annirene, cattis  &jessica
på volleybollen av lite olika anledningar ;) sen så ah.. hade vi
svenska, men vi slutade klockan 14.00 idag istället för som vanligt,
16.10 :/ men men :D ah sen så åkte jag hem å så ja..
jag blir galen, säg sanningen nu asså seriöst!

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0